poniedziałek, 15 lutego 2010

Przed wyjazdem


To mój pierwszy blog i pierwszy wpis. Jestem jeszcze w domu, ruszamy do Azji pojutrze. Zawsze na wyprawach prowadziłem pamiętnik, ale internet jest dziś prawie wszędzie i spróbuję iść z postępem. Siedząc wygodnie przed komputerem chcę nauczyć się obsługi bloga, potem pewnie czasu będzie bardzo mało.
W ciągu pięciu tygodni zamierzamy zobaczyć Tajlandię, L
aos Wietnam i Kambodżę. Pięć tygodni to oczywiście bardzo mało czasu jak na cztery kraje, ale jakieś ogólne wrażenie można chyba sobie wyrobić. Zobaczymy...
Chciałbym przećwiczyć umieszczanie fotek, a z Indoch
in nie mam żadnych (jeszcze tam nie byłem), więc spróbuję wrzucić coś innego, może z Ameryki Południowej...

3 komentarze:

  1. r
    RÓWNIEŻ ZYCZĘ POWODZENIA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja gratuluję pomysłu, gdyż dzięki temu - przynajmniej raz - wiem co się dzieje z moimi rodzicami:) Pozdrawiam i życzę pięknej podróży. Magda

    OdpowiedzUsuń